Pages

Followers

Tuesday, November 20, 2012

Berjaya Jugak...

Entri pada kali ini plak BS nak highlightkan pasal larian kitar semul dan habitat 2012 yang BS baru sertai pada 17 november yang lepas. Larian tersebut bagi ketegori lelaki dewasa ialah sejuah 10 kilometer. Memang  jauh ler, naik moto pun paling kurang 10 menit itupun kalau bawak laju. BS sebelum ini pernah menyertai larian sejauh 8 kilometer itupun masa sekolah menengah dulu-dulu, dan agak lama jugak lah tak berlari nie.

BS sebelum nie memang tak trainning tapi bila tiba masa nak berlari semangatnya rasa lain plak terover la plak. Tak tahu kenapa.. Pada masa first2 berlari tu memang lah leading kat depan tapi pakan daya belum sempat memang dah kena potong kat orang lain.

Tapi yang bestnya bila BS n juga member BS tamatkan 10 Km, Rasa macam artis plak bila sampai dekat garisan penamat, ada 3 orang photographer snap gambar BS ..perhhhh macam best2 la plak..heheh

Apa yang BS dapat masuk larian ni, T-shirt round neck dengan sijil penyertaan, dan yang paling best pengalaman menyertai larian ini, memang terbaik r.. Masa belajar dan kerja dapt jugak berlari lagi dengan member2..  kalau ada lagi peluang tahun depan semestinya BS akan sertai lagi larian ini..
Sibuk-sibuk BS berlari hanya dua gambar ini sahaja yang dapat BS snap..





1 comment: