Pages

Followers

Tuesday, November 20, 2012

Sungai Lembing VS Bukit Panorama

Pada kali ini  BS tak nak bercerita panjang, memandangkan BS memang sudah lama tak updata blog ni. Bila dah dapat masa macam nie barulah BS berpeluang untuk menulis apa yang BS dah buat sepanjang tempoh ini. Kalau bab-bab berjalan nie Bs memanglah tersangat suka suki hati nak berjimba. Memang menjadi rutin BS walaupun sibuk dengan kerja dan juga waktu kuliah BS tetap akan pergi melancong sambil melencong ke tampat yang menarik.

 Macam sungai lembing nie, Alang dah ada kat sini apa lagi sahut cabaran mendaki bukit panorama. Nampak macam rendah sahaja nama pun bukit kan tapi bila dah mula mendaki rasa macam nak pecah jantung BS nie nasib baik  tak macam jantung pisang kalau tak dah lama masak kena masak lemak ( tiba-tiba plak).. Rasanya memang perit dan sedikit pening-pening lalat gitu sebab kekurangan oksigen. So apa lagi jom kita tgk gambar pemandangan yang BS sempat ambik bersama rakan-rakan BS yang lain.

sebelum menaiki bukit panorama 



Pemandangan dari atas bukit panorama 

macam kontraktor daaa..binaan projjek juta-juta 

tangga menuju ke atas bukit panorama


Setelah penat mendaki bukit panorama nie BS dan juga teman-teman berjimba dekat panching plak untuk menyejukkan badan selepas habis satu badan basah bukan mandi tetapi berpeluh sebab lama tak bersenam..




 sempat lagi pose..heheh

 bila dah nak balik sempat lagi pose kat pintu masuk..


2 comments: