Pages

Followers

Friday, May 11, 2012

Aku ke..

Kali ni aku nak mengimbau segala aktiviti yang pernah aku lakukan sepanjang aku sertai dan berada dekat pahang ini.. Antara pose-pose maut aku sume ada dalam gambar aku kat bawah ni...

 Gambar ini snap semasa aktiviti dekat cherating..Masa ini aku tiga orang je budak degree yang join dengan budak dip ni,,,mesra alam katakan hahahah...



  Hah.. masa ni pula dekat pantai batu hitam..kali ini lain plak  melibatkan semua ahli BBA society..Dengan nama mudahnya Persatuan Budak-budak business..Enjoy la kt sini..


 Masa ini pula gambar aku masa muda-muda lu.. Masa ini ada Dinner dengan Lecture..ce teka mana satu lecture ak..hehehe....secret2


 Yang ni plak paling best P Fraser Hill..Masa ni Program ni under Subjek Siswa Niaga...macam macam Aktiviti kt sini..


 Yang ni plak masa aku sem 1 kalo x salah r..aku pun dah lupe..Muda x ..hahahah


 Gambar ini Pula masa aku p kenduru kahwin senior aku..sempat la berposing dengan pengantin..
 Yang ini dekat KB Mall main bowling dengan kawan-kawan aku..masa cuti Semester ni..Best..Terbaik r...


 Yang Posing dekat pokok ni..Masa Jalan-jalan cari pasal..Masa ni nak p bandar.. transport x de..lepas naik bas awan terpaksa jalan kaki nak p Shopping Mall...

 Gambar yang mesra ini diambil masa program mesra BBA jugak..tempatnya dah lupa kat mana...huhuhu


 Gambar ini masa Reunion form 5..da lama x jumpa kawan2 sekolah menengah ni...


 Yang ni picture paling latest.. masa Bengkel Keusahawanan 2012..dekat SMA AL IHSAN..Adik2 al ihsan yang sememangnya sporting..best melayan ko org walaupun aku stakat jadi urusetia..



Dan yang last ni masa aku main Bowling sama dengan picture kat atas tu... Sempat lagi pose tu...


Oklah stakat ni jelah yang dapat aku update Blog ni..nest time kalo ada masa aku update lg..Farawell.. As salam...

No comments:

Post a Comment