Pages

Followers

Thursday, May 17, 2012

Yeke Macam tak caye laK..Alhamdulillah

Alhamdulillah..bersyukur ke hadrat ilahi kerana dapat jugak aku "update" blog budak sepet ni, sepet ke..hehehe.. Macam bulan jatuh ke riba, bagai orang mengantuk disorongkan bantal..ceehhh tiba-tiba berpuitis plak hahaha..Sungguh aku tak sangka sempena hari ulang tahun kelahiran aku, Aku ditawarkan keje..Alhamdulillah da lama aku cari-cari keje nie tiba-tiba keje datang depan mata..Hanya menunggu masa je aku nak approved keje ni walaupun gajinya tak seberapa tapi dapatlah tampung hidup aku.

Peperiksaan Akhir semester dah tak lama lagi..so aku kena prepared dari segi fizikal dan mental untuk menempuh exam yang sangat penting ini. Lepas exam nanti aku balik rumah dahulu sebelum aku keje..dapatlah keje part time sebab kelas aku tuk semester depan tak la banyak sangat..Banyak sangat masa kosong dan aku kena pandailah bahagikan masa. Masa tuk buat assignment, untuk p kelas dan masa tu keje..Aku amat bersyukur Alhamdulillah..harap-harap keputusan exam akhir aku ini semua success kalo ada rezeki tuk dapat 4.0 pointer..Insyaallah..

Sekarang ini sibuk untuk hantar assignment so mata pun susah nak tido..Then bila pergi kelas mata "rabak" so terpaksalah cover-cover dan mata pun bertambahlah sepetnya..Dan Yeke macam tak caye lak ada lagi kawan-kawan aku yang sanggup kenakan aku dengan membaling tepung kat aku...Walaupun title bufday boy da lepas tapi kena jugak..dan yang tak boleh blah Ayat membe aku "dendam Terbalas"..hahhaha
Ape-apepun aku sangat-sangat berterima kasih kerana ingat hari kelahiran aku..thanks a lot..tetapi nasib baik tak kena telur kalau tak habislah jaket aku,seluar jeans aku..huhuhuhu..sampai sekarang tak basuh-basuh lagi kerana tak ada masa..Cuti nanti harap-harap sempatlah basuhnya..Pemalas tul aku...

Oklah mata pun da pedih nie..mengantuk gillers..assignment da pun ciap print Ok lah as salam...

No comments:

Post a Comment