Pages

Followers

Sunday, May 13, 2012

My Bufday...

Alhamdulillah sebab tiba juga hari ulang tahun aku yang ke 24 ni..Alhamdulillah dikurniakan kesihatan yang baik dan harap-harap lepas nie dapat kerja yang best2.. Tak sangka lak tiba-tiba hari ini ada gak kawan-kawan yang wish dan juga celebrate bufday aku..heheh..To all my friend yang ingat Bufday aku pada hari ini thanks a lot, you always in my heart..tak lupa juga yang buat majlis tuk celebrate bufday aku pada hari ini walaupun dalam keadaan yang sederhana...
ni beberapa picture yang aku ambik dekat facebook..

 Cantik kek..heheh

  Masa tuk potong kek...


 Potong jangan tak potong

 "surrender" tak de r kena jugak calit cream kek...nasib baik tak kena balinh tepung...


Inilah kawan-kawan aku yang datang celebrate..terpaksalah pakai topeng ngn topi nie..atas permintaan ramai...hahahha


No comments:

Post a Comment