Pages

Followers

Friday, June 1, 2012

EXaM go..go for it..

Minggu depan da start exam..berdebar pun ada tak tahu apa nak cakap..Mood nak masuk dewan exam ni macam-macam ada sama ketika BS ambik SPM pada zaman muda-muda dulu. Sekarang dah nak habis degree pun sama jugak rasa. Dalam sibuk-sibuk nak study sempat lagi update blog ni, bukan apa menunggu untuk mood membaca datang..Membaca pun nak kena ada mood ke, BS pun tak faham, anda di luar sana pun pada adik-adik, kakak-kakak yang pernah ambik exam, Apa- apa exam pun mesti cari mood nak membaca atau mengulangkaji kan..kan...

Insyaallah BS akan habis kan Degrree pada tahun ni dan Insyaallah pada tahun hadapan Konvokesyen menanti..Mudah-mudahan dipermudahkan segala urusan. Setiap dugaan yangg diberikan oleh Allah swt itu pasti kita dapat menanggungnya. kalau tak ada dugaan ini tak best la hidup, rasa macam tak mencabar la plak..

so lastly sebelum nak sambung study balik ni jadual BS..Jadual Peperiksaan Akhir.. Wish me Luck dan Success..BS juga doakan kepada pembaca blog Budak Sepet ini berjaya dalam apa jua bidang yang diceburi tapi yang penting halal dan barulah keberkatan hidup itu ada..Wassalam..





No comments:

Post a Comment